2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 2. července 2015

První skutečný

Tak mám za sebou první skutečný pracovní den na novém místě.
Řekněme to tak:
  • tř. Kpt. Jaroše je dobrá adresa,
  • kolektiv se zdá být na první dojem dobrý,
  • oběd v restauraci Nekonečno je příjemný střed pracovního dne,
  • no a hlavně, v první vlně dokumentů, faktů, systému evidence projektů a fakturace jsem se naštěstí "neutopil", i když připouštím, že z prvního náporu jsem měl malinkou obavu.



Odpoledne pak rozpáleným Brnem domů, v zatepleném paneláku je příjemný chládek, jenže...
...jenže teď večer se mi "počůrala" myčka nádobí, zítra odpoledne mne čeká oprava (závada bude, doufám, stejná jako ta, kterou už jsem jednou před právě rokem a čtvrt "řešil").

Žádné komentáře:

Okomentovat