2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 22. června 2015

NaturaMed Pharmaceuticals - šmejdi nevymřeli

Dnes mi volala zástupkyně firmy NaturaMed Pharmaceuticals (z čísla +420 389 005 191), a že prý jen prosí o krátký monitorovaný rozhovor. Ten ale nebyl rozhovorem, nýbž nabídkou na zaslání bezplatného vzorku OmegaMarine forte, doplnku stravy, který obsahuje koncentrovanou mastnou kyselinu Omega-3. Že prý jen za poštovné 49 Kč, nic závazného, blablabla...
A začala se vehementně dožadovat odpovědi, zda souhlasím (v tu chvíli jsem si uvědomil úvod telefonátu a blesklo mi hlavou, jasně, i telefonický souhlas je souhlas s obchodními podmínkami atd.); to už jsem dávno na klávesnici "volal na pomoc Google". A "Google odpověděl", ukázal seznam a mezi jinými stránku podvodnefirmy.cz/naturamed. Takže jsem řekl jen hlasité NE a zavěsil.
O tom, jak dopadnou ti, kdož nemají právě možnost "zavolat na pomoc Google", se dočtete zde. Jeden z těch komentářů naznačuje, že i na ČOI se dnes nedá spolehnout...
Související odkazy:

3 komentáře:

  1. Dobrý den pane Novotný,

    jsem zástupce společnosti Naturamed Pharmaceuticals a rád bych reagoval na Váš příspěvek. Telefonní prodej je dnes běžně používaným a zákonem jasně upraveným a reguovaným prodejním kanálem. Ujišťuji Vás, že pokud by jste nedal jasný souhlas se zasláním vzorku (který je mimochodem opravdu zdarma a bez závazků, o čemž se můžete přesvědčit zde http://www.omegamarineforte.cz/obchodni-podminky/), tak by Vám nic nepřišlo.

    Negativních ohlasů na internetu jsme si vědomi. Jedná se ale o příspěvky z roku 2012, tedy 3 roky stará pochybení, ze kterých jsme se poučili a snažíme se dnes věci dělat jinak. I proto nás mrzí podobné příspěvky, které se nezakládají na vlastní negativní zkušenosti (pouze z nedokončeného telefonátu) ale z krátkého googlování neaktuálních zmínek na internetu. Pokud máte zájem, prostudujte si naše obchodní podmínky (viz odkaz) a napište článek o tom, co konkrétně se Vám nelíbí. Rádi se zůčastníme diskuze pod tímto článkem.

    S přáním pěkného dne
    Vladislav Gabriel
    Naturamed Pharmaceuticals

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, o tři roky starých problémech vědí, ale nepoučili se zcela - já na sebe uvádím mail a telefon, pan Vladislav Gabriel nikoliv. Zase jen telefon na zákaznickou linku a (pokrok!) obecný mail na firmu...

    Kde na mne vzala firma kontakt a proč na mne ta slečna hovořila "stylem kulomet" a dožadovala se souhlasu se zasláním produktu, to jaksi dosud nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      můžete mě kontaktovat přímo na tel 778 701 245 nebo na emailu gabriel@naturamed.cz. Měl jsem představu, že věcná diskuze bude probíhat zde na Vašem blogu, proto jsem neuváděl kontakty. Pokud chcete můžete mi kdykoliv zavolat.
      Prodej kontaktů marketingovými agenturami je dnes zcela běžný. Součástí takového nákupu je garance dodavatele, že jakákoliv osoba v databázi souhlasila s voláním v pro reklamní účely.
      Jak jste se do takové databáze dostal je věc druhá. V podstatě kdekoliv na internetu zveřejníte své tel. číslo např. bazary, registrace do portálů atd. existuje riziko, že s vaším tel. číslem bude obchodováno.

      Přeji pěkný den
      Vladislav Gabriel
      Naturamed Pharmaceuticals

      Vymazat