2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 5. dubna 2015

Modem či kompl - někdo se zbláznil

Zbláznil se mi modem. Nebo spíš kompl.
Když ho vložím do USB portu a pokusím se spustit připojení k Internetu, objeví se chybová hláška:


Nevím, co se přihodilo, byl jsem si odskočit, vrátil se ke komplu, tento byl "zdechlý" a po spuštění už se přes modem k síti nepřipojil. Buď se mi přes modem zítra podaří připojit k druhému, novému komplu HP 355 G2 (a pak bude jasné, že na tomto komplu musím modem přeinstalovat), nebo nepodaří, a pak došlo k nějaké chybě v modemu.
Každopádně teď už je moc pozdě na to, abych to řešil :-o
Jen mne to malinko zaskočilo...

1 komentář:

  1. PS: Ještě že můj mobil Prestigio 3350 duo umí vytvořit hotspot - i když připojení na 3G síti není nijak rychlé, jen 72 Mbps, to není žádná sláva...

    OdpovědětVymazat