2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 10. května 2014

Bezva sobota

Dnešní sobota byla bezva.
Sice jsem nestihl vše, co jsem si naplánoval, ale to je tím, že si stanovuji příliš vysoké cíle.
  • Ráno děti spaly až do osmi, takže nás nebudily.
  • Před desátou jsme dorazili na zahradu, roztopili oheň a před polednem už byly první grilované párečky (náš nový gril měl premiéru).


  • Průběžně jsem ryl a sázel rajčata a papriky, něco kolem třiceti kusů (do nové "trati", prý tam byl, dle souseda Milana, dříve též vinohrad, takže trávník přeměnit na záhon nebyl takový problém).
  • Klobásky jsme ani všechny nesnědli (zásoby byly bohaté), i pečivo zbylo.
  • Ozkoušel jsem nový křovinořez, dá-li zítra počasí, poseču dětem "dolní plácek" coby fotbalové hřiště.
  • Doma jsem se osprchoval a do setmění ještě chystal další sazenice na balkóně. Pak pověsil prádlo a za chvíli byla tma.
  • Rodinka se usadila u televizní soutěže, já chvílemi též nakukoval...
  • A teď zase všici poslušně usnuli.
Prostě bezva sobota :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat