2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 3. dubna 2014

Utahaný jako kůň

Domů jsem se dnes vrátil "utahaný jako kůň".
Od rána asi do půl třetí odpoledne jsem jel jako šroubek, dostal jsem se do stavu "flow" (to slovíčko jsem si zapamatoval z pořadu ČRo1 o prokrastinaci), plně zaujat programátorským problémem...
Ale doma jsem pak byl "jak vymačkaný citrón", měl jsem dojem, že všici křičí, že se vše řeší hlučně a bez rozmyslu, že je vše jakési napjaté...
A bránil jsem se tomu lehnout si už v šest - to bych se asi vzbudil už nad ránem. Když ale padnu do postele teď, nebude to už asi nic neobvyklého - a ráno vstanu buď čilý nebo stejně unavený, protože tělo vyhodnotí 7,5 hodiny spánku jako málo. Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat