2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 9. listopadu 2013

Utančený

Ráno jsem si sbalil věci do divadla (své osobní, i ty uskladněné ve sklepě / divadelním skladišti), stavil se na nákup v LIDLu a dojel do Zbrojovky (Pavlu jsem nechal doma, přijda až na zkoušku celého představení na čtrnáctou hodinu).
Od desíti do jedné jsme pilně trénovali jednotlivé tance, pilovali a pilovali.
Pak jsme poobědvali polévkou z fazolí a cukety (které jsem včera pro celé divadlo navařil plný "papiňák").
Od dvou cca do půl páté následovala zkouška celého představení Kytice (to už byla přítomna i Pavla, jediná měla privilegium neměnit kostýmy), protože nás čeká (možná derniéra) představení v Hranicích na Moravě 21. listopadu od 18:00.
Šlo to kupodivu celkem dobře, a bez výrazných chyb a konfliktů...
Snad proto, že další program byl příjemný a odpočinkový, gratulace, předání narozeninového daru a "minimejdan" u příležitosti malého životního jubilea naší paní šéfové. Když si uvědomíte, že jsme před pěti lety hrály v Barce představení nazvané "A mám to za padesát", asi nemusím víc prozrazovat. Tak snad jen to, že jsme Haně dali dar, nádherný obraz od sestry Veroniky (z kostela Sv. Michala), který jsem pro Hanu právě pro tento účel zakoupil (a členové divadla následně částečně přispěli).
V umění se v tomto směru zas tak moc nevyznám, a nafotit obraz "tanečnice a smrti" se mi nepodařilo - od sestry Veroniky jsem jej dostal rovnou zarámovaný a pod sklem, jak byl na jaře na Noci kostelů prezentován v Angeliku - takže jen pro představu: zkuste si spojit tak nějak dohromady níže uvedené obrazy (i) Barbora Bálková - Z cyklu Mezi světy, Tanec života a smrti, 2007 a (ii) Edgar Germain Hilaire Degas, Baletní škola - z prvního obrazu vezměte kontrast, myšlenku rozhraní života a smrti, z druhého pak (snad) styl malby...

(i)

(ii)

Žádné komentáře:

Okomentovat