2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 30. srpna 2013

Primo Fit AG Luxembourg - další šmejdi na scéně

Tak už mně volali ti "šmejdi" taky - firma Primo Fit AG Luxembourg - snažili se mne přesvědčit, že mám přijít příští týden ve středu 4. 9. 2013 v 17:00 v Brně do Scaly, že dostanu výhru 1.500 Kč... Chachá.
S telefonem u ucha jsem si ťuknul jejich jméno do googlu a měl jasno: Dokonce ta jejich operátorka byla tak pitomá, že když jsem se jí zeptal, zda film Šmejdi není náhodou tak trochu i o nich a že nemám zájem, zavěsila a během pár vteřin volala znovu. Jen si svou chybu rychle uvědomila - začala odříkávat svou nacvičenou básničku, v půli věty se zastavila a beze slova omluvy zavěsila sama. Šmejdi!

1 komentář: