2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 9. června 2013

Dusná zahradní



V podstatě celý den jsme dnes strávili na zahradě, z níž máme výhled podobný tomu z obrázku (který jsem si vypůjčil z jednoho serveru realitky, nabízejí tam pronájem kdesi u nás na Vinohradech) - nad Brnem se sice kabonily mraky, ale bouřka se nekonala.
Takže jsem posekal celou zahradu, ledacos jsme vypleli, nasázeli sadbu předpěstovanou na balkóně (už nezbývá skoro nic), "bojovali" s přírodou - džunglí, která vyrostla tam, kde se Pavla domnívala, že po předchůdcích zůstali kytičky...
Jsme z toho zdravě utahaní, všici už spí a já během chvilky též zalezu do pelíšku.
Čeká mne "podivný týden" odpoledních směn - jako IT support budu asistovat u mezinárodní akce sladěné časově s USA, takže do Vyškova budu jezdit na poledne a vracet se o půlnoci (to vše krom čtvrtka, bo to mám naplánovanou schůzi NS 5912...

Žádné komentáře:

Okomentovat