2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 31. března 2013

Pinypon, Barbie a roboti



Že Leničce vyprávím před spaním, to jsem zmínil již mnohokrát.
Dodnes to byly dvě řady příběhů: první byly pohádky o Barbie, holčičce, co chodí do školky, má kamarádky Marušku, Evičku a Dášu - M+E+D - hrají si s medvídky v domečku, co vznikne ze stolečku se zvláštním ušitým přehozem (nápad realizovaný jinde, jen do popisu převzat - zena007.cz). A medvídci ožívají a vyprávějí o dalekých krajích. Příběhy jsem využíval k lehké nenásilné výuce zeměpisu pro malou holčičku, Lenička se samozřejmě s tou Barbie ztotožňuje...
Druhá řada příběhů byly panenky Pinypon se svým karavánkem (Leniččina asi nejoblíbenější hračka, už ji máme doma v originále i v provedení Lego). Panenky cestují po světě - samozřejmě zásadně na místa, kde jsem nedávno byl, takže jsem do pohádkové formy Leničce převyprávěl, co jsem kde na cestách viděl...
Dnes si Lenička vymyslela, že budeme mít ještě třetí řadu pohádek, o robotech. A tak v mé fantazii narychlo byl "spíchnut příběh" o kosmické lodi, co letí k Proxima Centauri (po Slunci nejbližší známá hvězda), na lodi nejsou lidé (po nehodě, kdy unikl všechen kyslík), ale jen čtyři větší roboti a spousta robotechniky. A že se roboti nudí, neb nemají práci - nikdo nechce kávu z automatu, koláčky z minipece, chlebík z pekárny - vyprávějí si příběhy...
A Lenička usnula, takže první pohádkový příběh musím vymyslet na zítra (ještě to nemá žádný "výchovný charakter") a tímto jsem se z toho úkolu prozatím "vyzul"...

Žádné komentáře:

Okomentovat