2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 9. března 2013

Cestovní kocovina?

Přemýšlím, zda může existovat něco jako cestovní kocovina.
Někdy v noci přišla do ložnice Lenička a vlezla si za mnou pod peřinu, takže spánek už do rána nebyl právě kvalitní...
Dopoledne jsem vybaloval, rozděloval dárečky, vařil. Odpoledne jsem dětem pustil film a šli jsme se s Pavlou dospat. Jenže děti se začaly asi po hodině o čemsi dohadovat, takže odpolední spánek nestál za mnoho a po zbytek dne jsem byl jakýsi rozlámaný. Cestovní kocovina?
Teď už obě děti spí, Pavla u Leničky, s Filípkem jsem chvíli četl v jeho posteli, teď už sladce oddychuje...


Co mne dnes zaujalo? (Jak mi řekl kolega z divadla, mne lidi berou jako někoho, komu je dobré naslouchat - a tak je dobré vědět, komu naslouchám já, proto tato rubrika.) A vtip na závěr:
Plave si mořem velrybí samec vedle své velrybí družky a mrmlá:
"Celý svět se snaží zachránit náš druh, vědci zasedají, ekologové se bouří, Greenpeace se z toho můžou posrat, ale TEBE HOLT BOLÍ HLAVA...!!!"
(zdroj: Chechtavej tygr)

Žádné komentáře:

Okomentovat