2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 15. listopadu 2012

Balík do ruky?

Dorazila nám včera kniha Veselé příběhy čtyřlístku, objednaná před 8 dny - a kdyby pošta dělala co má, místo aby si tropila ze zákazníků šprťouchlata, mohli jsme mít knížku už v pondělí.
V pondělí ve 12:00 jsem totiž dostal SMS: "Vážený zákazníku, dne 12.11. Vám budeme doručovat zálisku "Balík Do ruky DR..." - podle času SMS jsem usoudil, že bude doručen ve večerních hodinách (Odpolední doručování balíkových zásilek), jak se u nás na sídlišti doručují standardně dobírkové balíky (a to funguje, pošlou SMS, pošťák pak zavolá a domluví se na předání - zjevně to funguje tam, kde chcou dostat od zákazníka peníze za dobírku!). Jenže tentokrát nikdo v podvečer nepřijel, nikdo se neozval (SMS byla z automatického čísla, na nějž nejde odpovídat...)!
Druhý den se SMS opakovala - to už jsem si na webu (Změna termínu nebo místa pro dodání balíkové zásilky) zjistil, že jsem si mohl v den podání zásilky změnit dispozice balíku - jenže jak jsem mohl vědět, že někdo bude opakovaně ten chytrý "Balík Do ruky" doručovat v termínu (hned po obědě?), kdy jsou všici řádně pracující v práci?
Další SMS mne informovala, že si mám balík vyzvednout ve středu na naší poště - samozřejmě jen já, manželka nikoliv, bo budu muset prokázat svou totožnost občanským průkazem (jak jsem se dozvěděl v telefonátu na poště - tak chytrá ta SMS nebyla, aby mne informovala... - manželka, chodící na poštu denně s pracovními záležitostmi, by mohla balíček vyzvednout až o den později, dnes, s lístkem "Výzva k vyzvednutí zásilky", který jsem pak včera večer našel ve schránce).
Shrnutí: zdar státnímu molochu jménem Česká pošta, dva dny vozí balíček v autě, aby ho pak stejně dali třetí den na poštu. Ceník dokládá horentní sumy za uvedenou službu. Sice se chlubí tím, že "S adresátem neustále komunikujeme. Pokud upřednostňuje osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence mu jej uložíme na poště.", ale komunikace ze systému formou SMS, na níž nejde odpovědět, není komunikace - to je monolog hloupého stroje!
Takové služby nechť si pošta strčí "za klobouk". Pošťačky fungují dobře, ale rozvoz balíků, jak jsme se opakovaně přesvědčil, prostě je "stále na draka".


A ještě poznámka pod čarou:
Potřebujete plánovat? Doporučuji plánovací kalendáře od Juldy:

Žádné komentáře:

Okomentovat