2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 18. července 2012

Samsung GALAXY Ace La Fleur (IV.)

Pavlin nový mobil Samsung GALAXY Ace La Fleur celkem dobře funguje. Jen jeden problém máme, jakési těžko popsatelné výpadky mobilních služeb:
  • Opakovaně (včera podruhé) se stalo, že mobil navenek, "na první pohled", funguje, ale když se z něj pokoušíme volat, neděje se doslova nic (nevyzvání, nespojí, prostě se bez jakéhokoliv zvuku chvíli jakoby snaží spojit, a pak toho nechá), když se na něj zkusím dovolat, hlásí se jako nedostupný, nepřijme SMS...
    Po "restartu", tedy vypnutí a zapnutí, problém pomine.
Na webu jsem našel podobný popis problému u podobného mobilu, a to slovy: "...tak jsem s telefonem zaznamenal občasné výpadky hovoru a dokonce i nemožnost dovolat se druhé straně, kdy jsem se následně dozvěděl, že druhé straně přišla SMS, že jsem se ji pokoušel dovolat, ale přitom druhá strana neměla nepřijatý hovor, když měla po celou dobu telefon zapnutý." (Týkalo se to telefonu stejné kategorie: Vodafone 858 smart).
A taky jsem se kdesi dočetl (odkaz jsem si neschoval), že by to mohlo být samovolným přerušením kontaktu s SD kartou...
Máte k tomu co dodat? Napiště...

7 komentářů:

  1. Dobrý den, také jsem si pořídil tento mobilní telefon a mám stejné výpadky mobilních služeb které popisujete. A nejsem sám, tchýně i moje další kamarádko ho mají také a naprosto stejný problém. Mobil na první pohled vypadá že má signál, nicméně se z něj nelze dovolat a ani se na něj dovolat (nedostupný). Zkoušel jsem přejít na režim letadlo a zpět ale bez výsledku, jediné řešení je restart telefonu :(. Všichni jsme bohužel v síti Vodafone, takže nevím jestli je to problém jenom v této síti nebo to zlobí i ostatním.

    OdpovědětVymazat
  2. Nutno podotknout, že uvedená situace se od zveřejnění článku, tedy od 18. července u manželčina telefonu nikdy neopakovala - že by se telefon musel nejprve "zajet prvních pár dní provozu", jako se běžně hovoří o "zajetí nového vozidla"?
    :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím jestli to s tím má spojitost, ale manželka, tchýně i kamarádka mají "internet v mobilu" a na androidforu jsem dostal typ na zakázání používání 3G sítě s tím, že přechody mezi 2G a 3G sítí můžou dělat problémy. Zatím jsem to nastavil pouze manželce. Uvidím jestli to bude mít nějaký efekt. Jako další variantu mám výměnu SIM karty u operátora.

    OdpovědětVymazat
  4. jak na la fleuru změnit profil letadlo prosím odpovězte co nejrychleji

    OdpovědětVymazat
  5. Prosté a jednoduché:
    --------------------
    Tlačítko vpravo na boku - dlouhý stisk:
    volba funkcí: tichý režim / režim letadlo / vypnout zařízení.

    OdpovědětVymazat
  6. zdravím vás!Koupil jsem ženě tento mobil k vánocům a mám stejný problém.Vyřešil jste ho někdo?nevím zda ho mám reklamovat.Máme taky vodafone a musíme pořád dokola retartovat.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  7. U mne, autora článku, platí stav "relativně bez problému" - restart je třeba cca 1x měsíčně, zpravidla jsme nabyli dojmu, že telefon doslova "zmrzl" právě v době, kdy byl uložen v kapse kabátu a venku mrzlo víc než jindy. Ale spíš je to dojem.
    Vzhledem k tomu, že ten telefon je vlastně malý počítač, a počítač taky nemá rád, když běží bez občasného vypnutí nonstop, přestali jsme tomu věnovat pozornost...

    OdpovědětVymazat