2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 8. února 2012

Luhačovice - druhá scéna

I z mrazu je užitek podle principu, co člověka nezabije, to ho posílí. Nic není ztracené.
Je krásně, slunce, ale taková zima, že nemůžeme dělat nic jinýho, než se těšit na jaro :-)
Což mimochodem vůbec není špatný program.

(Vyprávím dál, tedy co bylo včera, 14:30)
Takže pokračujeme, děti postupně procitly, snědly něco pamlsků a jdeme do bazénu...

Po bazénu si děti opět na chvíli zalezly do pelíšku, pak jsme si kopali na chodbě (plyšovým fotbalovým míčem) a děti se pak usadily k mini pohádkám Prasátko Pepina.
K večeři jsme si pochutnali na kuřecí roládě, děti dostaly slíbené "bolestné" od hotelu (slíbila ráno paní ředitelka) kofolu a pohár. A pak jsme se vrátili na pokoj a sledujeme večerní pásmo na ČT2. I já už se za celý den cítím dost uondaný...

Leňulka někdy kolem půl deváté usnula, krátce po té, co mne Filípek umluvil, abych ještě pustil dětský film WALL-E. Skoro jsem při tom filmu usnul...
Děti v klidu spali až do půl osmé jen Lenička mne jednou v noci probudila se slovy: "Tati, spadla mi peřinka!" - Tak jsem jí deku, sklouzlou z vysoké postele na zem, zase podal, přikryl ji a spinkala dál...
Tedy dobré ráno...

Žádné komentáře:

Okomentovat